09 October 2010

Sesi Berkasanova a.k.a Glamorous Raya Nite 2010...

Actually bknnye sesi berkasanova...Sj ske2 nk bergmbr kenang2 dgn sume 'skndal2' yg aku knl dlm kmpus...Igtkan bese2 je...Rpe2 nye mmg best r mlm dinner tu....6 Oktober 2010....Cme sdikit terkilan sbb bkn sume kwn aku dpt dtg ke dinner tu..Dorg g Indonesia....


Crita psl Indonesia,aku nk share something yg akn membuatkan aku tergelak sndiri bila mengimbau kembali saat itu..Malam dorg nk grak tu,Yaya ajak aku anta dorg nek bas kul 12.30 am.Aku pun ok jela.Smpi ke saat yg dorg btul2 nk grak,mataku digenangi mutiara....Oh no!!!!!!!Scara spontan...Tidak kusangka...Huhu...Madam Akhma hnya mmpu mentertawakan aku...


Ok..berbalik pd mlm dinner tu,agk byk gmbr yg aku dpt tgkp....Dorg2 ni sume mmg membe aku...Tman gaduh,teman ketawa...Dorg jgk penyeri idup aku....

My Juniors....

Aku mmg agak rpt dgn dorg ni sjak aku join klas dorg mse MGT part 3 dlu....Mle2 cm ssh jgk nk ngam dgn dorg ni...Lme2 aku yg jd mereng cm dorg jgak...Wakaka...Epecially Yoyo n the gang...=)



Aidyl .a.k.a Lanun....
Lanun???Hihi..Itu nme yg Yaya n Liza bg ble 1st time dorg jmpe Aidyl...



Iman...
 Aku mengenli Iman melalui Amar...kwn lme aku merangkap geng Iman jgk....Dia ok..Cme kdg2 dia ting tong!!!Hahah.....

Amar....

This is my old friend..Amar..dak kulinari...dh lme ktorg knl...since parents ktorg blom kwin lg...Mle2 aku igt aku mmg xkn jmpe spe2 kt cni..Mse mggu orientasi,ternmpk dia...So at least,aku rse lbh secure sbb ada someone yg aku knl kt tmpt jauh ni....



Boss...
 Boss...one of Yoyo's gang...1st time tgk dia mse klas MGT,he's quite shy....But actually he's nice guy...And he also cute!!!!Hahah....



Yoyo n Boss....

Yg bjui jau tulah nnmenye Yoyo....nme dlm IC xtaula plak...

Iqbal...

Another one from Yoyo's gang...He's really3x menguji kesabaran aku...Sme je cm Yoyo..Tp perkenalan aku dgn geng Yoyo  mmg membawa wrna dlm kehidupan aku spnjg bergelar mahasiswi.....



Elal...

1st tyme nmpk dia,aku igtkan dia Aliff Aziz...ada yg kate mke dia cm Syamsul anak Yusof Haslam...Huhu...He's not...His real name is Ilal Arzman....
 
Ikhwan...

One of guy in my class....He's simple n friendly....




Blue Couple...Seha n Farid....

Kisah cnta senior-junior yg begitu romantis...Mmg hngat dorg ni...Hmpir 1 kmpus knl dorg ber2...Farid knl  aku pun sbb Seha..So dr ctu jgkla aku rpt dgn kwn2 dia...Dia jgk yg memulakan gosip aku dgn Boss...Sjak tu,sume geng2 dia igt aku ni btul2 awek Boss..Haha...Jgn mrh ek Mr.Red Bond..=)


White Couple...

Ini plak kisah cnta rkan sekelas...Wawan n Kak Wani....Dia knl aku pun sbb aku slalu lpak dgn Amar or Aidyl...




Amar Ridham....

Aku knl dia scara spontan...Dia igt aku ni awek Amar...Huhu...no way!!!!

Paan Tua....

Ni bru Paan Bro@Paan Tua....Dorg2 yg ats2 td sume dak2 kulinari...batch ktorg mmg dak kulinari plg rmai...







Itulah antara kenalan2 sy di kmpus....Sy mmg ske menmbah kwn...Tp kdg2 niat sy disalahertikan oleh sesetengah org....Hmm...nk wat cmne...bkn sume org leh trima kite kan....

For all my friends....good luck...final exam is around da corner guys!!!!!!!!!!Friends forever......

No comments: