12 April 2011

MUET oh MUET...

Salam...saya dah selesai speking MUET kul 9 am .So  saya amik keputusan gi jela ofis tu . Bukannya ada orang kat rumah . Heheh...

Aku merupakan antara calon awal.Aku kumpulan kedua.Pergh...nervous tak ingat.Cakap pun berterabur jek..Hahaha...Biarlah . Benda dah lepas pun . Hope leh tebus masa reading n writing test Sabtu ni .

Aku candidate B.Dapat point susahCandidate A = seorang pelajar Asasi .Tapi masa dia cakap tadi , mak aihh..berhabuks kot ...Antara kami berempat , aku rasa markah dia kot paling tinggi sebab dia paling confident masa bercakap...


Candidate C = Kak Suria..Seorang pelajar ijazah dalam bidang architecture ... Asal Johor ... Aku mintak tolong dia hantar aku balik ... Sory buat muka tebal je...But thanks akak..Jasamu dikenang sentiasa...


Candidate D = Seorang pelajar lepasan Diploma . Rupanya salah seorang manager McD (Sek . 3).Huhu ....Korek2 la ckit sal budak2 McD . Rindu pulak rasa nak memenatkan diri kerja camtu ...

So it's nice...Tetiba terselit kawan sekolah rendah saya...Ashraf namenye...No dia lambat sangat..Aku pun caa alif bot dulu la jawapnyer ek....

No comments: