29 May 2011

Siapa Nak Free Header and Tab????

Hai..ini adalah contoh header saya yang telah diubah oleh cik Aisyah....




Cantik kan.... Terima kasih banyak2...

Sebetulnya saya sedang mencari seseorang yang boleh mengubah suai rupa blog saya....kalau cik Aisyah sudi, saya tersangatlah suka...saya hanya mahukan sebuah blog yang berlatar belakangkan warna hitam...dan ada elemen rainbow stripes or polka dot or rainbow theme....  Kalau tidak mampu tak apa...Saya faham...

Kalau untuk header saja, ini list saya...

- bentuk no berapa= 2.
-  tulisan font= apa yang cik Aisyah rasa menarik..saya serahkan kuasa sepenuhnya pada awak...=)
-  nama tajuk= Cerita Seorang Ain
- icon yang anda minat = in terms of nature like, sunshine, rainbow or flowers or anything that suitable. - -- Tema=nature(kalau ubah header sahaja), polka dot or sripes rainbow ( kalau ubah seluruh blog).


Akhir kata khusus buat cik Aisyah....minta maaf kalau permintaan saya keterlaluan...dan terima kasih banyak2 untuk segala yang awak dah buat and akan buat untuk blog saya...


P/S :ini  e-mail saya...if ada apa2, boleh bagi tahu kat sini...

No comments: