11 August 2011

Fakta Mengenai Ain



Salam...dah lama x join contest ni. Tetiba aku terjumpa contest ni dari blog Moon Keyz (sory kalau salah eja). Tajuk dia pun sempoi je. So, terimalah beberapa fakta tentang diri aku....

1. Saya seorang yang sangat sangat suke menonton satu drama yang best berulang kali...

2. Tak akan makan sebarang makanan yang ada taugeh di dalamnya.

3. Benda paling penting ialah handfon. Kalau nak tido pun, saya kena tahu kat mana letaknya handfon sebelum tido.

4. Kalau orang suka tengok cerita omputih yang famous macam Pirates of Carribean, Harry Porter atau Transformers, saya lebih suka tengok Nur Kasih The Movie atau Sekali Lagi.

5. Sangat suka tengok rancangan yang berkaitan makanan...macam Top Chef, Fresh With Anna Olson (channel AFC 703)

6. Mak saya kata, saya ni banyak cakap. Sebab tu mana je saya pergi, saya senang dapat kawan.

7. Kalau dah terlampau bosan, saya akan karaoke sorang2 dalam bilik.

8. Mood mengemas akan muncul bila tiada siapa yang tengok saya sedang mengemas.



Rasanya tu je kot...Thanks sebab sudi baca entry ini........

No comments: