30 September 2009

Let Sing Together...

The sun will always shine..
That's how you make me feel..
We're gonna be alright..
What we have is real..
And we will always be together..

You lift my feet off the ground...
You spin me around...
You make me crazier...
Things like I'm falling apart...
I lost in your eyes..
You make me crazier..

Kasih sayang senyum mesra bersama...
Gurau senda pujuk rayumu pasti ku ingati..
Apapun juga akhirnya..
Aku kan tetap menyintaimu dengan setia..
Walaupun kau akan pergi..
Pasti ku ingati gelora cinta...
Kali pertama...

Ya Allah redhai ketulusan hati..
Ya Allah beri aku ketabahan..
Ya Allah aku sanggup berkorban..
Demi rahmat-Mu Ya Allah...

Inikah revolusi atau hanya ilusi..
Bagaikam mimpi jadi realiti..
Rasional diriku rasional dirimu...
Penentu masa depanmu...

Siapa sebenrnya aku padamu..
Mungkin sama dengan teman lain..
Yang sering kau buat begitu..
Dan bila tiada teman bermain..
Kau pulang mendapatkan aku..
Itulah aku padamu..

No comments: