19 October 2009

Ceritera Hidupku...




Minggu ni bagi aku adalah mggu yg paling memenatkan dan menyerabutkan dan menyakitkan dan segala apa yg seangkatan dgnnya...






Td je dh ada 1 test...test csc teory...sok test tour guiding n tour geo(sbjek killer bg aku...)






Rse x sabar sgt2 nk hbis sem...rndu nk blik umah...lme sgt xjmpe dgn fmly...
Jujurnya aku ckp,ak x betah duk terlalu jauh dgn fmly aku..tmbh2 lg dgn tmpt yg mmg ak xpnh g seumur hidupku...












Plus,wujud plak insan2 yg "terlalu baik"dengan aku...
Dorg ni kdg ok . kdg2 jgk....
Nk ditengking...sume membe...
Dh bsar pun...sme umur pn dgn aku...
Ak thu dorg lg matang dr aku...
So da conclusion is.........








Lu pikirlah sndiri!!!!!!!!!!!










Yg aku sentiasa tahu....




Allah Maha Adil dan Maha Mengetahui...








Tp jgn bagi aku bertukar menjadi makhluk lain jela....




Tu je kot yg aku nk ckp kt cni...






The End.....


No comments: