25 November 2010

Citarasa@Taste

Taste???Citarasa??Itu adalah 2 perkataan yg sama tp x serupa...

Ini adalah citarasa@taste aku dr segi bbrp aspek....Sekadar suka2 menghilangkan bosan..=)

1.Makanan
Memandangkan aku seorg yg suka makan,aku mmg xbyk songeh sgt sal makanan ni.Asal bnda tu brsih,halal n sdap,aku mkn je..Tp ada jgk bnda yg aku x suka...Contohnya aku mmg x akan sebarang makanan yg ada taugeh didalamnya...Aku sndiri pelik sbb mengikut apa yg mak aku cite,mse kcik2 aku slalu soh babysitter aku masak taugeh..Aku x suke sawi,kailan,tauhu,tomato n segala daun2 yg biasanya ada dlm masakan mcm daun bawang,daun kucai n sbgainya...

2.Lagu
Klu dh msuk bab2 seni ni,aku ni sbnrnya agak universal listener...Cme kdg2 aku lmbt update lagu2 inggeris ni sbb xde org yg memasang rdio FlyFm kt umah...Hihi...Jrg sgt bkk rdio kt umah...Dgr rdio dlm kete je...Kt lptop pun,lgu Melayu lg byk...Jnis aku,klu aku dh dgr n aku rse suke br aku download...Tu kt umah r...Klu kt kolej,kwn2 aku kate aku ni hantu lagu..Sbutlah apa je lagu,mst aku tau...Bese2 je...Mgkin sbb aku ske kmpul lirik lagu yg aku ada mmpu menjadikan aku berubah mood....Suke tgk susunan patah2 perkataan dlm lirik sesebuah lagu sbb ianya indah...

3.Lelaki idaman..
Hihi...ini topik sensitif ckit....Aku teringt mse zmn skola mngh,kwn aku sorg ni ada tye apak ciri2 lelaki idaman aku...Jenuh jugak nk menjawanyer...Sbb nyer dia nk detail...Fizikal n karakter...Kira luar n dalam..Huhu..
Aku nk cter karakternya dulu..Klu diberi pluang,aku suke seorg yg : Peramah,kelakar,setia,bertanggungjawab,penyabar,romantik...

Klu diberi peluang,ciri2 fizikal My Woo Bin(Tak sudah lg angau aku dgn Woo Bin tu...)adalah:
Tinggi dr aku,ckuplah sekadar ada rupa..xnk yg ensem sgt...bhya...Bdn tu secukup rasa ok lah tu...Ciri bonus ialah,aku suka lelaki yg berkaca mata..Ntah knp bg aku lelaki berkaca mata nmpk istimewa sbb dia ada 2 imej yg berbeza...Hihi....

Rsenye tu je kot yg dpt aku senaraikan wat mse ni...Dh ada ke calon yg berjaya menjadi My Woo Bin???Hmm..technically yes tp not officially...Yg rasminyer lmbt lg kot...=(




No comments: