17 November 2010

Video Kesukaan Saya...

Salam,..agk lme x update blog ni.Bkn apa...sbbnye ak xde idea n kekangan masa.Skrg ni br je start cti semester b4 praktikal ujung thun ni....

Utk entry kli ni..aku akan share bbrp video yg aku ske tgk ble mse lpg...Disebabkan aku ni kaki on9,kje bab2 muat turun tu kira small the pieces r..(bak kata omputih..)...Just hope enjoy it...Klu x enjoy,wat kje sndiri sudah ek...


Aku antara peminat Shahir..Single dia mmg best..Dlm byk2 konsert mingguan dr mggu1-9,aku plg ske mggu 9....Gmpak seh ble dia gelek....Enjoy sgt!!!!(bak kata Adibah Noor..)





 Aku suka tgk org menari...Step2 dlm klip ni aku try ikut...Not bad...Besenye klip Stacy jd pilihan sbb lagu2 dia mmg aku suka,energetic.Kiranyer klu nk wat snmn ke,lagu2 Stacy mmg ssuai skali....



Kehadiran Maher Zain dlm industri muzik khususnya aliran nasyid menjadi fenomena kpd dunia...Lagu2 dia berkonspkan Ketuhanan,namun digarap dlm cara yg santai...So effective...Last month,dia ada wat show kt SACC...tp tarikhnya sme dgn trip aku g Penang...so xde can la nk pg tgk scara close-up..Abg aku igtkan nk g jgk tp dia kata ticket sold out...Hmm..tgk kt youtube pn jd lah...Ni antara aksinya bersama Malaysia fans...So cute...=p


Lagu2 Faizal Tahir adalah 1 cara utk aku lpskan tensen ke bngang ke mrh n seangkatan dgnnya..Ntah knp stiap kali aku g karaoke,klu xde lgu FT,aku akn rse x puas...Terigt mse 1st time karaoke,aku nyanyi lagu Mahakarya Cinta...kan ada 1 part yg key dia tggi gler...Aku pun tarik r cara FT versi pmpuan..Menjadi r jgk..Yg klkrnye..org2 yg nyanyi kt sblh kiri kanan bilik aku pun tpuk tgn...Huhu...Tp itulah hakikatnya...

No comments: