02 December 2010

Fanatik + Pujaan

Aku adalah peminat fanatik kepada.........



Forensic Heroes II...Masa aku kecik,aku pernah berangan nk jd polis forensik...Ntah knp aku nmpk jd polis forensik nmpk mcm best je...Plus,aku dh lme tak tgk cter cina cmni.Zaman kegemilangan cter cina dh xde.Alih2 jumpa balik cter ni..hero2 dia mmg ensem...Kevin Cheng@Ivan...Seorg yg baik hati,penyayang,suka manjakan awek...So sweet...

Kevin Cheng a.k.a Ivan
Ada lg sorg karaketer....Yg ni blh thn r encem dia.Hahah...Actually soal encem2 ni,soal no.2...Sbb yg 1st aku akn tgk cter tu berkisarkan tntg apa.Klu best,layan lah...Klu x,wat xtau jela....

Lam Frankie a.k.a Sam

Seorg yg baik hati juga,sayang kawan,pernah kecewa sbb awek dia dah mati,sahabat kepada Ivan.....Dia juga mencintai Bell,awek Ivan tnpa disedari oleh Ivan mahupun Bell....Kesiannya...


Pelakon Safa & Marwah


Klu siapa xtau cter ni,mmg menipu lah...Safa & Marwah ditayangkan di Astro Prima 105....Wlupun aku hnya mle tgk di pertengahan cter,aku masih stia mengikuti drama yg pnuh dgn airmata ini....



 Prnah dgr???Show ni dh msuk musim yg ke-8..Tp aku br tgk msim yg ke-4....Ntah knp tetiba aku sngkut plak kt show ni..Basically ,it's about cooking..Mmg best...Even aku tergolong dlm kategori org yg x pndai masak,aku hrp aku leh jd cm dorg 1 hari nnt...

Dale


Dale Talde..one of the contestant in Top Chef 4.Aku minat dia sbb dia adalah satu2nya contestant yg berasal dr Asia...Filipina.Dan dia juga expert dlm Asian cooking.Dlm cbran pun,dia masak Asian food...So kiranya aku tumpang bangga lah sbg warga Asian...Hahah....


Ni ialah sume chef2 dlm Top Chef...Yg len tu ok jgk...Klu ikut research yg aku wat,Stephanie yg jd juara..Dia mmg berbakat even dia slalu kalah dlm Quickfire Challenge...Heheh....

2 comments:

FH said...

best ke cite ni?

Ain said...

kalau seha suke tgk org memasak,oklah...cm akak,mmg suke tgk bab mkna2 ni...heheh...