22 December 2010

B.A.R.U

Bermula semalam,aku sudah masuk ke alam baru...iaitu alam pekerjaan.Atau bahasa lainnya aku sedang menjalan latihan industri untuk mendedahkan aku kepada realiti dunia dalam industri yang sedang aku belajar sekarang....

1......


2....


3.......


TUKAR MOOD!!!!!


Heheh...aku ni sebenarnya bukan reti sangat nak berformal2.So,kembali ke mood yang asal.Memang pun aku baru je mula latihan industri.Baru sangat.So far,setakat ini semuanya ok sahaja.Namun aku mengalami sedikit gangguan emosi lantaran perkenalan aku dengan rakan baruku iaitu Bos Kecik.He's nice person and friendly.1st time tengok muke dia mengingatkan aku kepada seorang lagi kawan yang baru aku kenal jugak.Mr.D.Setelah berbicara sepatah dua dengan Bos Kecik,barulah aku mengetahui bahawasanya Bos Kecik merupakan 2 pupu kepada  Mr.D.What a small world!!!!Secara automatik,mulut aku pun becok berbicara,mengumpat(sikit je..) pasal Mr.D.Mujur saja Bos Kecik kurang rapat dgn Mr.D.So kebarangkalian D(Mr.D) nak tahu aku kenal 2pupu dia sorang ni kureng sedikit.Huhu..bukan apa.Aku takut nanti aku akan melakukan sebarang kesilapan teknikal...Kesilapan apa???Biarlah aku seorang saja yang tahu...

So bila berbicara mengeani D ini,fikiranku akan melayang memutarkan kembali saat2 aku dan D suatu masa dahulu...Berlaku dengan cara biasa..Namun bagiku,ianya merupakan antara saat indah yang mampu membuatkan aku hanyut di bawa ke alam fantasi...



TO BE CONTINUED....


P/S:Kene off dlu...next time,smbung lagi...Really have to....=(

No comments: