06 January 2011

Geram!!!!

Kenapa hari ini perangai Bos Kecik agak pelik dan luar biasa????Dahlah suke2 hati panggil ayam,KFC n so on.Geramnya!!!!!!Dulu masa aku baru kenal dia,dia panggil aku Spongebob.Aku panggil dia Patrick...barulah fair n square!!







Huhu..kalu ikutkan aku takkan geram kalau setakat usik sikit2.Entah kenapa kali ini aku rasa macam dah masuk tahap kronik@kritikal dan seangkatan dengannya.









Mungkin niat dia nak mengusik aku saja.Hmm...malas aku nak pikir sangat.Even geram di hati masih bersisa,apa yang mampu aku buat hanyalah melayan saja.Just follow the flow and you'll be safe.






P/S:Trademerk MM Razif..Sabar jela....=(

2 comments:

FH said...

bawak bersabar la ye :)

Ain said...

tgh bersabar la ni cik seha...cume perangai dia mengingatkan aku kpd seorg kwn ko...suke cri gduh dgn akak..rse2 ko tau x spe orgnyer yg akak mksudkan???