04 March 2011

Adik Baru

Salam semua....saya kurang idea nak berceloteh panjang lebar.Cuma saya ingin memperkenalkan ahli keluarga baru dalam famili saya....Saya dapat sepasang adik baru tau....SEPASANG???ADIK BARU???Hihii....Nak tahu???Sila tengok di bawah....



Pupon
Inilah adik baru saya yang pertama..Comel tak???Ini butir peribadinya..........

Butir Peribadi Pupon
Nama : Pupon
Jantina : Jantan
Status : Bujang

Aku pernah tanya kepada tuannya,kenapa diberi nama Pupon??/Jawabnya..." Kalau nak tahu,tengok kamus Jepun".Sampai sekarang aku masih tak tahu apa maksud di sebalik nama Pupon.Ada sesiapa tahu???

Ok.Cukupla untuk adik saya yang pertama itu.Mari kita tengok pasangannya pula...

Dottie
Butir Peribadi Dottie

Nama: Dottie
Jantina : Betina
Status : It's complicated

Hihi...saja je buat ayat drama.Tapi Dottie lebih nakal (sedikit), mesra alam dengan orang sekeliling.Kontra dengan Pupon.Baguslah macam itu.Kan hidup berpasangan bertujuan untuk saling melengkapi antara satu sama lain.


Rasanya cukuplah sampai disini.Panjang umur saya tulis lagi.....Sekian...

No comments: