27 April 2011

Mimpi Aneh 2

Salam....sekian lama saya tak update blog....maaf kepada Ms. Blog....




Maklumlah...sekarang ini saya tengah sibuk siapkan log book n report LI saya...Semalam baru siap report LI...tu pun tak binding lagi tau...Minggu ni pun saya masih sibuk....Minggu last LI...Untuk hari ni , saya kena siapkan logbook penuh2. Esok dah kena hand over kat classmate mintak tolong dia hantarkan. Then, saya kena kemas barang2 saya kat ofis tu...Ofis tu dah macam almari buku saya pulak ek...Haha...sesuka hati saya saja...Pastu nak kena wat research untuk presentation next week...Jumaat ni ada lak farewell party untuk saya plus bezday party untuk ofismate yang besday nya bulan April.. Esoknya pulak,  I'm going to my campus.....Dungun!!!!!!!!!!!! Wait for me ok!!!!!!!!!! So rasanya anda nampak tak betapa sibuknya saya minggu ini???? Hihi....




Ikutkan hatiku yang kecik ini, terlalu banyak nak dikongsi....Namun aku cite sikit dulu kot..Sibuk...PM pun tak sibuk macam saya...Hua..Hua...Hua...




Last week, saya ada mimpi aneh lagi...Aritu saya mimpi aneh jugak. Kenapa saya katakan aneh?? Sebab orang yang masuk dalam mimpi saya tu and cerita yang berlaku dalam mimpi saya tu memang aneh. Kompem tak akan berlaku kat realiti. Cuma kali ini saya tak tahu sama ada saya mimpi orang yang sama or orang yang berbeza. 


************************************************************************


Pada suatu hari yang indah...aku keluar bersama dengan "orang misteri"  itu
di sebuah shopping mall . Kami menghabiskan masa bersama dengan gembiranya
sepanjang hari tu . Kebetulan masa itu, ada orang lain juga join kitorang . Kira macam keluar ramai-ramai.. Tapi bila diorang tengok aku keluar dengan "orang misteri" tu, diorang terkejut besar sebabnya sepanjang dorang kenal kitorang, kitorang cuma kawan biasa. Tup tup sekarang dah jadi kawan luar biasa....


************************************************************************
Itulah saja kisah mimpi saya...Sepatutnya ada lagi sambungannya...Tapi saya tak berapa ingat macam mana jalan ceritanya....


Nota kaki : Orang kata , kalau kita mimpikan seseorang , maksudnya orang tu yang rindukan kita. Betul ke???

1 comment:

Unknown said...

mimpi itu mainan tidur..(^_^)

saLam kenaLan...dr segmen Ben! huhu.. nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com