17 August 2011

Day 4 – My Favourite Photograph of My Best Friend

Salam 1 Malaysia....Hari ke-4 untuk misi 30 Days Challenge. Aku malas nak taip panjang. Meh aku tunjuk pic mana yang aku suka tika bersama kawan baik aku...Ramai kawan baik ni..Kalau penat meng'scroll' mouse ke bawah, nasiblah ek . . .

Kite mula dengan kawan baik masa zaman sekolah menengah. . . .Maaf la. Gambar masa sekolah rendah semua dah M.I.A..(missing in action).


Haa...nama dia Nisa. Kitorang rapat since form 3 kalau tak salah aku. Ikutkan ada lagi 2 orang yang aku xde pics nye. Tapi dorang dua2 gojes. Nisa ni cantik. Aku sorang je yang x berapa nak gojes..Hihi...



Dorang ni pun best friend aku jugak...Bersama menempuh tahun akhir memakai uniform sekolah...Sangat best..



Anis dan Munirah. Dorang ni sepupu. Yang ini pelik sikit. Kalau ikut umur, memang dorang ni muda dari aku. Tapi dorang tetap setia mendengar keluhan aku dan melayan kerenah aku yang gila-gila ni. Aku sayang dorang macam adik aku sendiri. Maklumlah, aku  takde adik perempuan. So dengan doranglah aku share kasih sayang aku sebagai seorang kakak...



Beralih ke zaman universiti....


Kenangan masa mula2 masuk diploma...Thanks korang..




Hihi..ini masa semester akhir. World Tourism Day Celebration. Siang jadi promoter. Malam jadi dancer. Penat tapi enjoy!!!

Korang dah penat scroll ke???Kesian korang...Ok. Ni pic last.


Kenangan masa internship. Ni pun banyak lagi muka yang tak ada. Dorang ni ada yang pemalu. Huhu...Pengalaman yang luar biasa. Terima kasih atas segalanya..

Haaa...panjang kan???Rasanya cukuplah kot. Aku pun dah penat menaip ni. Till tomorrow, sekian.
Salam...


P/S : Maaf kalau lari tajuk. Buat suka hati sendiri...=)

No comments: