23 December 2010

B.A.R.U (Part 2)

Hai3...seperti yang telah dijanjikan,aku menyambung kembali celoteh aku yang separuh jalan semalam.Bukannya apa,aku kena paksa diri aku tido.Itupun masa aku off,jam menghampiri 1 pagi.Gila...nanti x pasal2 aku dicop 'kaki tido' pulak kat ofis tu....Huhu...jauhkanlah...Imej perlu dijaga..Penting...=)


Semalam kita berhenti di mana???Oh ye...kita berbicara mengenai pasangan 2 pupu;Bos Kecik dan D.Memang benar,aku pernah hanyut di alam fantasi.Karakter D pada masa itu begitu mudah membuatkan aku selesa bersama dirinya.Open,friendly,quite naughty but funny.I like these type of man..Hahah..=p.Tapi itu masa aku depan mata dia.Namun apabila kami hanya berhubung melalui alam maya,dia seperti bertukar menjadi orang lain.Pernah aku ajukan soalan itu.Jawabnya"Dirinya memang begitu".So aku pun mula mengerti.Yang anehnya,aku tidak pula berasa kekok bila berkongsi cerita.


Guess what???Hari ini aku kena sakat dengan Bos Kecik!!!!!!!Saja je meriuhkan suasana..Suke sangat merayau ke meja aku.Meja dia dengan meja aku ibarat utara dengan selatan ofis.dia hujung sana,aku hujung sini.Agak aneh jugak karakter Bos Kecik ni.Same je macam 2pupu dia..Hahahah....Gila online dia tu.Yang aku segan plus pelik,kenapa staf2 lain macam terkejut ble aku panggil dia "abg"???


Wahai Bos Kecik...kenapalah kamu muncul di saat aku ingin melupakan semua fantasi itu????

No comments: