25 September 2011

First GiveAway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia



Nota kepala : Maaf ye Tengkunizam...saya copy straight terus dari blog awak...

Assalamualaikum ,
Ini adalah First Giveaway dari Tengkunizam.com dengan kerjasama Rakan Blogger Klik1Malaysia

Apa itu Klik1Malaysia ? 
Klik1Malaysia adalah satu website dimana kami mengumpul dan 
promosi blog korang .. Selain itu , kami juga ada widget untuk mencantikkan blog korang semua.

Nak info lebih , sila KLIK KAT SINI


*********************************
Hadiah yang saya nak menang????

Pilihan pertama : Pakej Photoshot 50 keping gambar bernilai RM 150 tajaan abang photography Fad Ali x 2 PemenangSetiap pemenang akan dapat 50 keping dan satu frame picture dari Fad Ali photography..

Tapi pandai ke aku posing segala bagai nanti??? Dah lah aku bukan cantik macam model...Hihi..

Pilihan kedua : Design fanpage / profil facebok bernilai RM 30 tajaan Haru Elie x 1 Pemenang

Pilihan ketiga : Shawl yang cantik tajaan Nur Liyana Zainal x 6 Pemenang
 
Pilihan terakhir : Wang tunai RM 50 tajaan Asfandi Ahmad x 2 Pemenang


Haha..ikutkan banyak sangat hadiah yang aku suka...cuma aku pun tak nak jadi tamak haloba...nanti Tuhan tak suka kita...Ok la...got to go...nak setelkan hal yang sepatutnya...adiossa...=)

No comments: