11 November 2011

Ekspress Update

Salam sejahtera kepada yang sudi membaca coretan saya...
Maaf sebab dah lama sangat-sangat tak menambah coretan di sini...
Biasalah...saya kini pelajar ijazah..
Baru mula semester pulak tu...
So memang sibuk...Lagi sibuk dari zaman diploma dulu...
Huhu...ampun ye...

Let's begin the experss update now!!!!!!!!

Day22: A Letter To Someone Who Hurts You Recently
Aku bukan nak berlagak baik...Tapi rasanya takde siapa pulak yang sakitkan hati aku kebelakangan ni..kalau ada pun, benda kecik2 je...

So, aku tujukan surat ini kepada someone yang pernah buat aku menangis 7 tahun dulu...
Entah apa khabar dia sekarang ek..Tak kisahlah...


Buat AA...
Firstly aku minta maaf atas segala apa yang aku pernah buat masa dulu...
Tapi aku rasa apa yang kau buat kat aku tu terlalu kejam...
Kejam sangat-sangat untuk seorang remaja biasa...
Kau buat aku macam orang takde perasaan...
Payah aku nak terima perbuatan kau..

Tapi itu semua 7 tahun lepas..
Sekarang aku dah belajar dari kesilapan aku sendiri...
Sekurang-kurangnya kau mengajar aku jangan buat something dalam keadaan melulu...
Tindakan kau yang kejam itu juga mengajar aku menjadi seorang yang tabah..
Aku harap sekarang kau bahagia dengan kehidupan kau..
Sekian...

Day 23 : Dream Wedding
Uuuu...dream wedding....Nice topic...Haha..Ok2. Untuk keadaan zaman sekarang dengan harga barang yang semakin melambung-lambung macam Mail Lambung ni, aku harapkan sebuah perkahwinan yang simple but memorable..Maksudnya semua benda biasa2 je..Dari setiap aspek...

Cuma...kalau betul2 dream wedding aku la kan...
Tempat : My Sweet Home of course...
Date : Entah...(pastikan aku dah kerja dan bagi family aku merasa titik peluh aku dulu ye...)
Warna tema : Soft blue or soft purple...(side aku jela..side lagi 1 tak tahu lagi..)
Tema : Hmmm...apa ye??? idea please...hehe..
Photographer idaman : Aizul Marcello (kalau boleh la kan...)


Nama pun angan-angan kan...tapi kalau jadi benda2 yang aku tulis kat atas ni, memang best la...


Day 24 : A Photo of Something That Means A Lot To You






Day 25 : Short Term Goal For This Month and Reasons
Memandangkan sekarang aku baru je mula belajar semula, aku mensasarkan untuk meningkatkan pointer aku..Bila nak naikkan pointer, kena rajin study..Assignment kena tip top..Ujian and test kena skor..Kalau tak naya nanti masa final exam...Huhu...Sebabnya aku teringin sangat nak merasa title DL itu..dari zaman diploma tak pernah dapat..main je lebih..So kali ini aku harap dapat menebus kesilapan itu..


Day 26 : A Photo of Somewhere You Want To Go


Mekah...yang wajib diutamakan..


Lokasi percutian bulan madu idaman..


Teringin sangat nak strolling dalam flower garden tu..Jeju Island



Day 27 : A Photo of My Favourite Band / Artist


Banyak sangat sebenarnya...Tapi aku tunjuk sikit jela ek...




Faizal Tahir



Aaron Aziz



CN Blue


Beast


Dude Harlino


Rionaldo Stockhorst


Day 28: In This Past Month, What I Have Learned
Hmm..banyak. Antaranya belajar menjadi lebih matang..Sentiasa bersedia untuk menempuh apa jua keadaan yang mendatang...Sentiasa berusaha sehabis baik..Merancang dengan bijaksana dan efisien..Hargai kebahagiaan yang ada...Try to to stand with my own feet...


Day 29 : Something I Could Never Get Tired of Doing...
Korang agak pebenda??? Kalau aku mestilah makan..online...baring...bercakap...Huhu...



Day 30 : A Photo of Myself Today and 3 Good Things That Have Happend in Past Month


Haa...maaflah..ni pic masa konvo bulan lepas..muka toya...

3 benda best yang terjadi bulan lepas...
- Konvo diploma.
- Masuk dengree.
- Makin dekat dengan someone itu...

So..secara rasminya berakhirlah sudah cabaran 30 hari versi saya...Sepatutnya cabaran ni dah lama habis...Cuma yelah...banyak sangat benda penting berlaku kan...Segala apa yang tertulis dalam ini hanyalah pendapat / idea saya yang muncul time menulis entri tersebut...Tak bermaksud apa-apa pun...Kalau ada yang salah saya minta maaf ok...

Adioss amigosss...

No comments: