06 September 2011

Marathon Challenge Update (2)


Salam....aku sengaja membuat marathon update supaya cabaran ni cepat habis...Huhu....Hari tu aku baru habis sampai  Day 12. . . Ni aku nak sambung balik..Sampai mana nak sambung??? Tengoklah sendiri ek...(sengih jahat..)

Day 13 : What Kind of Person Attracts Me???
Soalan ni tak berapa spesifik la bagi aku..Macam nak tanya ciri lelaki idaman ada. Macam nak tanya pasal kawan baru pun ada. Hmmm...aku jawablah apa yang aku faham ek..

Secara kasarnya, aku suka seorang yang sempoi. Kelakar. Open minded. Mesra..Ni merangkumi soal ciri lelaki idaman dan orang lain la..Cuma tentang ciri lelaki idaman tu ada lagi ciri tambahannya...Nak cerita ke??Hish...tak payah kot...Segan...Kalau ada mood nak story mory pasal tu, lain kali ok..

***************************

Day 14 : Who Are Me?
Siapa aku??Korang kenal aku ke??Siapa yang kenal aku??Huhu....perasan femes pulak kan...Ok...Nak jawab soalan ni...

Aku adalah seorang.......

1. Hamba kepada Yang Maha Esa..seorang kaum Hawa..manusia biasa....
2. Puteri kepada mak ayah yang sangat memahami dan menyanyangi aku...
3. Pelajar IPTA...
4. Banyak cakap..suka makan, suka dengar lagu, suka karaoke dan suka berkawan...
5. Tak suka penipu, pemarah....
6. Kalau aku cerita lagi, sampai bila pun takkan habis.....Huhu...cukuplah dulu buat masa ni...

**************************

Day 15: A TV Show Currently Addicted
Kalau tanya aku pasal TV, memang aku akan banyak cerita. Macam TV jugak. Aku kan hantu TV...Apa yang aku suka tengok pun sangat banyak...Nak cerita kat sini memang takkan habis...So aku cerita biasa2 je ok...






Mesti korang tahu kan cite ni??? Berdasarkan  pemerhatian aku, sekarang adalah musim muka Iqram Dinzly..sebab banyak sangat drama yang menampilkan dia sebagai pelakon. Sebelum cite ni, Dewa Cinta pun dia jugak. Kat TV9, ada cerita baru ganti Hilang. Tajuknya Keimanan Cinta. Muka dia jugak. Laila Manja pun dia. Malangnya aku tak dapat tengok ending Laila Manja. Takpe.Boleh tengok kat TonTon.com kan..Hihi...




Siapa2 yang ada astro tu mesti tahu la program ni. Kat AXN, CH701. The Voice. Baru je mula seminggu sebelum raya hari tu. Perghh...memang best. Kalah American Idol. Sebab peserta dia semua memang vokalnya sangat sangat mantooopppp...

*********************************

Day 16: Something I Don't Leave House Without
Err...apa ek???Mungkin 2 benda ni...



And this...



Ini kalau aku tak sempat capai apa2 la...Tapi dari aku lepas sekolah memang aku camni. Pergi jumpa member bawak 2 benda ni je. Tangan kosong. No handbags, sling bags or any bags. Not even a wallet or a purse...Benda ni aku akan buat kalau aku keluar jalan2 sorang2 nak hilang boring. Kalau dengan family, mesti ayah aku tanya, "Kak, bawak IC tak???". Sebabnya dia memang seorang yang teliti..

No comments: