17 November 2011

Ceritera dari Puncak

Salam...sekian lama aku tak update blog dari puncak ni kan...
Huhu...kata student..so pepaham jela ye...


Alhamdulillah...lately agak banyak benda yang menggembirakan berlaku...
Perjalanan kuliah harian pun berjalan dengan lancar..
Even assignment, test, kuiz, tutorial dah melambak - lambak...

Itu semua memang bahan yang wajib ada dalam resepi seorang pelajar ijazah tahun pertama...

Ok. Aku malas nak cakap banyak. Aku teruskan saja dengan apa yang aku nak share.
Disebabkan situasi aku sedikit berbeza dengan orang lain, so aku takde classmate tetap. Setiap subjek lain group. Mujur jugak dorang ni dari fakulti yang sama dengan aku.

Yang bestnya, kat sini aku jumpa ramai muka iras artis2 kat Malaysia ni...
Aku jumpa Chef Riz, Ashraf Muslim, Johan "Botak" As'ari, Black..tu yang sama kelas...
Ada satu hari tu, aku jumpa someone yang muka dia macam Ana Raffali...
Kedengaran macam cheesy, kerek dan seangkatan dengannya...
Tapi bagi aku, kadang-kadang benda camni akan membuatkan kelas jadi meriah..



Dalam banyak2 artis tu, aku paling ngam dengan Ashraf Muslim itu...
First time jumpa, memang aku nampak muka Ashraf Muslim..
Banyak kali pandang, macam Ustaz Don kat tv Al-Hijrah tu pun ada...
Haha...nice la...


Dah dua petang aku beramah mesra dengan dia...
Kawan2 aku kata "Ohh..ko dah maju ye sekarang...".
Bukan apa pun...borak biasa je..
Aku kan banyak cakap...Mesra alam katakan..


Hehe...tapi tak dinafikan dia memang kacak..(Dush..dush...dush...)
Kalau betul dia ikut Ahsraf Muslim yang real, confirm ramai mak2 masuk meminang..
Wawawa...



Rasanya aku dah merapu teruk sangat ni...Sebelum lebih teruk, aku off dulu ye..



P/S : Kepada sesiapa yang tahu tu, diam2 sudah ye...

No comments: