13 June 2013

The Final Moment

Salam...

It's been a vey2 long time since my last entry....
Sorry ye... bukan sengaja taknak update...kalau tengok dekat bahagian draft tu, ada je entry yang nak ditaip.. Tapi semuanya setengah jalan. Takkan nak share cerita tak habis kan?? Huhu..

Currently, saya seorang final year student. Itu memang alasan utama kenapa aku tak update blog aku. Ampun sangat. Tak larat nak catch up segala benda. Esaimen tu berderet2 je macam kereta api. Tak cukup dengan esaimen, kena handle event, trip, company visit, and segala macam tugasan lagi. Rasanya korang semua dah biasa kot lumrah seorang student kan??

Masa entri ini ditaip, aku dalam minggu kedua terakhir kuliah sebelum final exam. The real battle before begin my internship later. Sangat berdebar. Sangat busy. Sangat stress. Dalam masa yang sama sangat seronok. Well..life is like a rainbow. Sometimes it bring us happines when you see it in the sky. After a few moments, it will disappear slowly...(apa benda aku cakap ni??)

Kisah hati masih berterusan. Aku dan orang itu masih berkawan baik. Malah kitorang macam lebih rapat dari dulu. Sampai ada beberapa orang classmate aku dah fikir lain pasal relationship aku dengan dia. Haha..maaflah ye kawan2. Aku dengan dia memang slumber. Open, gila2, sengal, semua adalah. Heheh...itulah perangai aku dan dia...

Tapi aku ada cerita lain. Aku ada rasa something lain kat seseorang. My classmate. Let me call him Encik E(bukan nama sebenar). Encik E ni kerja part time dia bertekak dengan aku. Kitorang memang tak boleh jumpa. Jumpa je gaduh. Gaduh je jumpa. Tapi tu dululah. Semester lepas2, kiranya dia tu macam musuh tak rasmilah macam tu. Tapi lately nak2 habis sem ni kan, mamat tu macam behave sikit. Dah takde cari pasal lagi dengan aku. Habit dia yang suka sakat orang melampau2 yang dia biasa buat pun dah kurang sikit. Kitorang pun dah okey. Dah tak gaduh2 macam dulu. Sekarang lebih kepada kawan biasa. Tegur2 dalam kelas,tanya pasal esaimen, and so on. Kira okeylah tu kan. Kat fakulti, dia memang antara jejaka terhangat di pasaran la since muka dia macam Fizo. Korang tengok Fizo Omar pelakon tu, memang adalah iras2 sikit muka mamat tu.

Ada lagi aku nak share sebenarnya... Tapi aku ada hal penting. Gotta go...

To be continued.......

No comments: