19 May 2011

AF to the IM to the ML (FINALE)

Haha...I'm back to finish all the story mory here...

Kalau nak refer yang awal, klik SINI
Sambungannya pulak , klik SINI

Sekarang ni, aku nak habiskan cerita aku yang dah lama tergendala kat dalam draf ni...

Maharaja Lawak....siapa yang tengok???? Mesti ramai kan...ML ni pertarungan finalist RL dari musim 1 sampai musim 5. Minggu ni dah masuk minggu ke 9 (kalau aku tak salah la..). Dalam banyak2 minggu, aku paling suke minggu muzikal...Minggu 3...Pergh..minggu tu aku tengok, gelak memang sampai rasa nak pecah perut kot...Entah berapa ratus kali aku tengok ulangan kat Astro Warna tu..Memang terbaik la woook!!!! Boleh bah kalau kauuu!!!!! ( Maaf..pinjam trade mark Aril & Lena jap..)


 Inilah kesemua peserta Maharaja Lawak...

                                                     



Jozan...antara yang selalu ada kat atas..Maklumla ...dorang ni ramai fans....Termasukla aku sendiri....Ni aku selitkan show dorang masa minggu muzikal...enjoy!!!!!!


Haaa..kelakar tak???Kalau korang tak gelak tu, aku nasihatkan korang gi jumpa doktor ek...



Nabil..Lu pikirla sendiri!!!!!!! Dia ni pun lebih kurang je cam Jozan...selalu kat atas...Banyak show dia yang best2...Kalau korang tengok kat Youtube pun, kompem ada nyer. Idea dia memang kreatif and up to date...Jadi Conan la...Jual GPS la...Nyanyi lagu Bruno Mars...so memang sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat...


Ni masa dia nyanyi lagu Bruno Mars- Grenade...Aku siap ada dia punya MP3..Grenade versi Nabil...Khas...Aku buat sendiri...Setiap kali aku dengar, memang kompem aku akan gelak tergolek....Hahah...


Ni dia Jambu...Muke legend, hati cute...Trademark dorang ialah costume pink...Tp lately aku tengok muka Yus ni lain sikit...aku tak tahu la kalau aku sorang je yang perasan...Antara show dorang yang paling best masa minggu yang Yus jadi Nora Danish tu...Hihi...kelakar sangat!!!!!!!


Move to the next...


Sepah...antara nama pelawak yang sedang meningkat naik...Ditambah sejak ada drama sendiri..Bujang Sepah Lalalitamplom...Huhu...aku paling suke show dorang masa minggu muzikal jugak..sebab ke'ayu'an Shuib menjdi seorang wanita dan kesedapan suara Jeb..suara lelaki Melayu tulen....Just check out this video ok guys..


Till then....wa chalo dulu guys....wa mau tidooooooooo...............Nite!!!!!!!!!!!!

No comments: